Varainhankinta

-Jäsenmaksut

-Keräykset (KEVÄTILO-KERÄYS)

-Myyjäiset

-MLL:n artikkeleiden myynti (mm. joulukortteja)

Lämpimät kiitokset toimintaamme tukeneille tahoille:

Ellappi Oy teki yhdistykselle 2020 rahalahjoituksen, joka toivottiiin käytettävän vähävaraisten lapsiperheiden tukemiseen.

Hillatien lukiolaiset lahjoittivat loppuvuodesta 2020 taksvärkki rahat yhdistykselle toiveenaan joululahjoja vähävaraisten perheiden lapsille. Yhdistys laittoi omaa rahaa sekä järjesti lahjakeräyksen ja lopulta joululahjoja saatiin toimitettua lukuisiin perheisiin.

Särkelän koulu lahjoitti taksvärkki rahat MLL:n Kemijärven yhdistyksen toimintaan keväällä 2016.

Pelastakaa lasten Kemijärven yhdistys lahjoitti v.2015 perhekahviloihin uusia leluja.

Suomen lähikauppa, lähialueen asukkaat, Taffel, Marli, Linkosuo sekä Siwan Kallaanvaaran henkilökunta lahjoittivat kesäkassin perhekahvila ja isä-lapsi toiminnan käytettäväksi v. 2015 kesäkuussa.

Phillip Koperin perikunta lahjoitti hänen toiveestaan perhekahvilaan askartelu- ja vesivärimaalaus tarvikkeita sekä lahjakortin kahvilan tarjottavien ostamista varten.

Suomen punaisen ristin Kemijärven osasto on tukenut v.2014 Kemijärven paikallisyhdistyksen toimintaa lahjakortein perhekahvilan tarjottavien ostoa varten.

Kauppapaikka Koivuniemi ja S-market Kemijärvi ovat tukeneet toimintaamme lahjoittamalla tapahtumiin tarjottavia.

Kemijoki Oy tuki v.2012 MLL:n Kemijärven yhdistyksen toimintaa ohjaamalla  joulukorttien lähettämisen sijaan varat yhdistykselle perhetoiminnan tukemiseeen.

Hautauspalvelu Latvakoski tuki v.2012 toimintaamme ohjaamalla joulukorttien lähettämisen sijaan varat yhdistykselle toiminnan tukemiseen.

Koillis-Suomen Kiinteistönvälitys on vuosina 2010, 2011 ja 2012 tukenut toimintaa ohjaamalla joulukorttien lähettämisen sijaan varat yhdistyksen toiminnan tukemiseen.